Myyntituotteet

MITTELSPITZ-KALENTERIT VUODELLE 2019

Suositut Suomen Mittelspitz r.y:n vuosikalenterit ovat taas myynnissä!

Kalenteri sopii myös hyvin vaikka joululahjaksi oman kasvatin omistajalle tai mittelspitz-harrastajalle.

Kalentereita on myynnissä mittelspitz-kehän laidalla Helsingin Koiramessuilla 15.-16.12.2018.

Kalenterin hinta on näyttelyssä ostettuna 12 €/kpl. Varaathan mielellään tasarahan!

Voit tilata kalenterin myös postitse hintaan 15 € (kalenterin hinta + postituskulut) maksamalla sen yhdistyksen tilille FI04 1045 3000 1252 69 VIITTEELLÄ: 123 (huom! viite on tärkeä, jotta saamme bongattua kalenterimaksut).

Maksun maksettuasi, lähetä maksun kopio (tai valokuva siitä) sähköpostilla osoitteeseen pailahti@hotmail.com Ilmoita myös, kuinka monta kalenteria tilaat ja liitä mukaan oma nimesi ja osoitteesi.

Jos tilaat lahjakalentereita, jotka postitetaan suoraan lahjan saajille, liitä mukaan lahjan saajien osoitteet ja ilmoita myös saako nimesi kirjoittaa ”Hyvän Joulun toivottajaksi” lähetteeseen.

Tarroja

autotarra

ALE! ALE! 1€ arkki!

Voit tilata Suomen Mittelspitz -yhdistyksen logolla varustetut Mittelitarra-arkit maksamalla 1,00 € plus postikulut yhdistyksen tilille FI04 1045 3000 1252 69 VIITTEELLÄ 5005 (viite on tärkeä jotta saamme bongattua tarramaksut). Hinta per arkki. Arkki sisältää kaksi tarraa. Maksun maksettuasi lähetä kuittikopio sähköpostilla osoitteeseen pailahti@hotmail.com yhteystietoinesi (nimi & osoite) sekä ilmoita, kuinka monta valkoista, tumma/kirkasta tai vaalea/kirkasta tarra-arkkia. Oheisessa kuvassa kaikki kolme versiota, huomioithan, että vain valkoinen näkyy auton ikkunassa!

1908285_640371569425292_6221208886356050896_n

Esimerkkejä käyttökohteista :) Kansioihin, pentupakettiin mukaan, erilaisiin tuunauksiin, auton ikkunaan..